mamablizniacza

mamablizniacza

piątek, 7 lutego 2014

Literkowy plakat.

Jakiś czas temu zrobiliśmy z chłopcami plakat literkowy. Wydrukowaliśmy z internetu po kilka rzeczy na daną literę alfabetu(można również wykorzystać do tego stare gazety lub kolorowanki). Następnie powycinaliśmy i nakleiliśmy na dużym kawałku papieru obrazki oraz wyrazy. Tak powstał nasz literkowy plakat. Plakat zawiesiliśmy dziś w pokoju i chłopcy przepisywali sobie z niego wyrazy. Można również układać te wyrazy na macie do ruchomego alfabetu(o macie napiszę osobny post). Bawiliśmy się również w wyszukiwanie danego wyrazu. Ja mówiłam np "owl" a chłopcy próbowali szybko odszukać ten wyraz na plakacie. Możliwości jest wiele możecie zrobić taki plakat tylko po polsku lub tylko po angielsku(lub w każdym innym języku)można zrobić też plakat polsko-angielski.  Bardzo fajna zabawa nie tylko przy tworzeniu takiego plakatu ale również przy przepisywaniu wyrazów.




12 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje pomysły!
    A ten jest genialny w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proste są najlepsze!już nieraz się o tym przekonałam:)
      Dzięki:*

      Usuń
  2. super pomysł, zapisuję do mojej bazy pomysłów i gdy Bob będzie już w odpowiednim wieku wykorzystam na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. My uwielbiamy wszelkie plakaty, ale o takim jeszcze nie pomyślałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas to pierwszy plakat ale już wiem, że będziemy takie tematyczne robić też:)

      Usuń
  4. Bardzo mi sie podoba. n/a pewno wypróbujemy w najbliższym czasie, bo literki to ostatnio wielka pasja Staśka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna nauka przez zabawę :) zresztą jak zwykle u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście jest to bardzo fajny sposób na poznawanie liter oraz pierwszych słów w języku angielskim. Ja jeszcze cenię sobie bardzo naukę języka angielskiego poprzez konwersacje na mp3 https://www.jezykiobce.pl/s/160/angielski-na-mp3-konwersacje-dla-poczatkujacych dzięki którym mogę bez najmniejszego problemu poznać także nowe słowa oraz zwroty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy sposób na to, aby uczyć się języka angielskiego jest dobry i ja jestem przekonana, że po prostu warto jest się uczyć języków obcych. Sama bardzo chętnie korzystam z formy nauki online https://lincoln.edu.pl/online/ i jestem przekonana, że taka forma jest świetna. Tym bardziej, że mogę uczyć się bezpośrednio od siebie z domu.

    OdpowiedzUsuń