mamablizniacza

mamablizniacza

czwartek, 14 listopada 2013

książki o rycerzach

Gdzieś kiedyś przewinie się temat rycerzy. Mamy chłopców chyba o tym wiedzą. Z racji tego, że mieszkamy na Wyspie na której jest mnóstwo zamków chłopcy zaczeli dopytywać o rycerzy dość wcześnie. Pokażę Wam dziś książki które kiedyś dorwałam w tkmaxx i każda z nich kosztowała mnie jedynie 4f. Nie ma co mam dar do wyszukiwania perełek za fajną cenę:)

Usborne " Look inside a Castle. With 100 flaps to lift"
Książka z tekturowymi kartkami na których znajduje się mnóstwo zakrytych informacji które można odkrywać.




"Sounds of The Past. Knights. 3D scenes with sounds." (w Polsce widziałam ją w księgarni Matras pt "Rycerze"
Książka która ma świetny podkład muzyczny. Muzyka zmienia się wraz z przekładaniem kartek i przenosi nas w sam środek pola bitwy lub wielkiej uczty.



Czy Wasze dzieci interesują się rycerzami i zamkami?


7 komentarzy:

  1. Bardzo :) A czy znacie gry HABA o rycerzach? rewelacja!
    A Wasze ksiazeczki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz nie znam tej gry. Musze wygooglować:), dzięki

      Usuń
  2. kurde, a Ewka chyba nie kojarzy, kto to rycerz! ale numer! :D
    (- to jest taki ludzik, którzy ostrzega przed potworami - powiedziała mi właśnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie czemu by nie miał ostrzegać i przed potworami:)

      Usuń
  3. poddaje się, nie mogę namierzyć w sieci tych książek o rycerzach i zamkach. Czy mogę Cię prosić o podpowiedz jaki autor lub wydawnictwo? A jeszcze bardziej podoba mi się ta książka o Londynie 3D , ale tego w Polsce chyba nie znajdę ;-(
    Chciałabym, dla moich bliźniaków jakąś ciekawą książkę z 3D. Trzy dni przeczesywałam sieć aby znaleźć coś fajnego, ale nie wyszło. Za to polecam najtańszą księgarnię wysyłkową aros.pl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. udało się ;-) znalazłam jedną"Rycerze-głosy historii"
    ale zamków nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero zobaczyłam Twój wpis.
      Wiem, że tutaj można kupić książki i wysyłka do PL za darmo. Sprawdź czy są jeszcze. Pozdrawiam:*
      http://www.bookdepository.com/

      Usuń