mamablizniacza

mamablizniacza

piątek, 22 lutego 2013

long? middle-sized? short?

W przedszkolu Timków podpatrzyłam fajną zabawę. W sumie dawno miała ona miejsce ale dopiero ostatnio sobie o niej przypomniałam.
Potrzebne będą jakieś tasiemki, sznurki, rurki, patyki(z każdego po 3 rozmiary: długi, średniej długości i krótki)
Wrzucamy je do jakiegoś pojemnika. Drukujemy nazwy long, middle-sized, short. Albo piszemy na kartce. Ja wykorzystałam nasze drewniane literki. 
Pokazujemy dziecku o co chodzi z tymi nazwami. Ja obok nazwy narysowałam kreski odpowiedniej długości. 
A potem dzieciaki same dopasowują poszczególne elementy i od razu ćwiczymy kilka angielskich słówek. 
Zabawa nadaje się dla dzieci praktycznie w każdym wieku. 
Fajnie przygotować rzeczy różnych faktur.




2 komentarze:

  1. Fajny pomysl!
    Nauka podczas zabawy- i o to chodzi :)
    A zabawa w poprzednim poscie bombowa!
    Buziole dla Was

    OdpowiedzUsuń