mamablizniacza

mamablizniacza

poniedziałek, 5 listopada 2012

zabawki melissa and doug część 2

Dziś zebrałam kilka zabawek które nie podeszły ani pod kategorię puzzle ani układanki.
Pierwszą zabawką będzie zestaw drewnianych szablonów które bardzo prosto używać. Chyba dlatego, że w jednym kwadracie mieści się jeden wycięty wzór. Wydaje mi się, że tak prościej jest Timkom obrysowywać niż na takich plastikowych co mają z ELC(choć te z ELC polecamy bo jest ich mnóstwo plus często są za half price i bardzo opłaca się je w tej cenie kupić)






Te z ELC



Drugą zabawką jest solidny drewniany pociąg. Odczepiane 2 wagony plus klocki które można różnie nakładać. Zabawa gwarantowana. Pociąg kupił mój M jak Timki były jeszcze w brzuszku. Bawią się nim po dziś dzień:)Na pociągu widać troche zniszczeń ale uwierzcie mi ten pociąg kilka razy w tygodniu "zjeżdża" ze schodów plus klocki są rzucane i poddawane wszelkim testom 2 chłopców;)



Kolejno kilka magnesów. Wyciągnęłam je spod lodówki;). U nas mania pchania magnesów pod lodówkę nie wiem czemu. Pamiętam, że kupiłam je w tkmaxx na clearance za 3f uważam, że nie wartają swojej pełnej kwoty. To przecież tylko magnesy ale za 3f wzięłam.




Mamy jeszcze te zwierzaczki do przewlekania/szycia kiedyś były już u nas na blogu a tutaj z bliska jak wyglądają. W środku 5 różnych zwierzątek.




Ostatnią prezentowaną dziś zabawką są pieczątki. Fajne tyle, że Timki wylały na nie czerwony atrament;). Nie wiem sama czy wartają swojej ceny. Podoba mi się w nich to, że są bardzo poręczne dla małych rączek. Mają wyprofilowany kształt. A tak wyglądają z bliska.





Tu jeszcze zanim wylali


Tyle na dziś. Kolejny post będzie o innego rodzaju układankach:)Uważam, że układanki są czymś co charakteryzuje Mellisę:)i to je najbardziej lubimy i polecamy:)

4 komentarze:

  1. Fajne te pieczątki.
    Pamiętam, że w przedszkolu miałam takie plastikowe ramy do odrysowywania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tych pieczątek było duzo różnych np dla dziewczynki były jakieś dla chłopców typowo z autkami itd. Ale z autkami mamy z Lidl'a i sprawują się ok więc te wybrałam ze zwierzątkami.
      A szablony są fajne. My nasze wykorzystujemy też do układania historyjek jakiś krótkich.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pieczątki bardzo podobne mamy z Biedronki. Tylko nie są tak ładnie wyprofilowane, za to tanie i spora tematyka do wyboru :)
    O takie:
    http://przydasie.info/recenzje/narzedzia-i-akcesoria/stemple/drewniane-stempelki-15-szt.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie to tak jak nasze zLidl'a nie pamiętam ile kosztowały w Lidlu ale na pewno duzo mniej niż Mellisa.
      Niektóre zabawki lepiej kupować zwykłych firm a neiktóre opłaca się od Mellisy

      Usuń