mamablizniacza

mamablizniacza

poniedziałek, 28 listopada 2011

Adwent

Adwent zaczal sie na dobre. W tym roku robimy Adwentowy Kalendarz, no moze nie calkiem robimy bo zakupilam go w Lidlu;)ale dzis zabieram sie za wypelnianie karteczek. Tak, bo nasz kalendarz nie bedzie wypelniony smakolykami dla dzieci ani tez drobnymi prezentami(za duzo tych prezentow by bylo w tym roku)tak wiec nasz kalendarz bedzie zadaniowy.
Ciekawa jestem jak chlopcy zareaguja na taki pomysl i czy beda cokolwiek z tego rozumieli;)
Zadania w wiekszosci dotyczyc beda tematyki zblizajacych sie Swiat Bozegonarodzenia.
A jak u Was z kalendarzami i postanowieniami adwentowymi?
PS moje postanowienie byc lepsza mama tych Dwoch ;)

4 komentarze:

  1. Ja też zrobiłam kalendarz adwentowy i też zadaniowy :) ale zaczynamy dopiero od 1 grudnia. Może wymienimy pomysły? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My tez zaczynamy od 1 grudnia z kalendarzem.
    Tak tylko anpisalam, ze Adwent sie juz zaczal w niedziele jakby nie patrzyc.
    PS wysle Ci maila za chwilke

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne czapki maja....chyle czola przed pomyslem...super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. zainspirowaly mnie inne blogi rok temu i postanowilam w tym roku zrobic cos takiego dla chlopakow:)
    Pozdrawiamy Was:*

    OdpowiedzUsuń